2 Jan 2009

Dah Mula Sekolah


Assalamualaikum.. Begitu pantas masa berlalu.. dari 2008 kini dah pun 2009. Usia pun dah makin meningkat. 5hb ni dah mula sekolah... sibuk memang sibuk . Dua tiga hari ni dok kemas kelas dan buat persediaan untuk buka sekolah.Tahun ni aku kena jadi guru kelas 4 IK... Kelas ni kelas pertengahan.. Selain tu kena tukar bilik lain pulak.. Dulu, aku cadangkan agar guru tak tukar kelas sebab banyak benda dah dibuat untuk keceriaan kelas.. tapi semua tu tak pakai .. Nampak gaya kena mula dengan kosong balik .. penat.. Tahun 2009 ni juga aku diberi handle kelas 6 IS dan 6 IH iaitu kelas target dan kelas harapan.. selain tu tahun 4Ik dan 2IK .. Bagi aku semua yang diberi aku ambil.. aku akan cuba lakukan yang terbaik.. 17hb ni pulak dah mula kelas OUM aku. Nampak gaya subjek semester ni boleh tahan tahap kesukarannya.. Aku bajet 2 /3 hari lagi aku dah mula nak study. Aku tak nak pointer aku jatuh...aku nak 3.5 keatas, itu target aku.
Hari ni juga aku nak hantar anak aku daftar pra... tapi bukannya kat sekolah aku. Diorang tak pilih sebab aku ni lambat hantar borang.. keutamaannya pada orang lain.. Apa boleh buat dah nasib badan so.. aku hantarlah kat sekolah lain... Ok chowww dulu..

Tiada ulasan: