18 Jan 2009

Belajar Kembali..



Alhamdulillah..esok pagi aku dah kena bertolak ke Kuala Lipis... ada kelas kat IPTAA.. Nampak gayanya kembali sibuklah.. Assignment baru aje aku print out, sekali baca pening jugak kepala. Bila lihat Assignment KH lagi pening, ada macam lukisan teknik.. Untuk pengetahuan semua semester ni aku kena ambil subjek Reka Cipta dan Lukisan Teknik.( boleh berasap kepala ), Perkembangan Ekonomi Asas ( boleh cair otak) dan Pembestarian dan Pengajaran Bahasa Melayu ( boleh rasanya ). Azam aku untuk sekian kalinya ialah untuk menyiapkan semua assignment ini secepat mungkin. No last minute...... Insyaallah.


Malam ni jugak geng badminton ( Kelab Ketawa Ria ) aku baru aje lepas friendly dengan SK Batu Bor.. Keputusannya ialah 1 menang, 1 seri dan 2 kalah. Nasib badan... tapi yang penting moto kami iaitu Ketawa Ria.. Nanti aku story lagi tentang kelab aku ni. Chow dulu.. esok pukul 5. 30 pagi dah kena drive.. arigato.!




Ni bukan aku yang main...

Tiada ulasan: