20 Nov 2008

Exam oh Exam


Yea..!...Yea....! Exam dah datang lagi... Untuk makluman, aku still study untuk upgradekan diri aku. So ujung-ujung semester ni mestilah diakhiri dengan exam.Pada 24 & 25.11.2008 ni aku ada dua paper yang berturut-turut. Dan 3.12.2008 aku ada satu paper aje.  Masalah besarnya ialah setiap yang dibaca tu macam tak save pun dalam memory aku... Tapi aku bedal juga baca & cakarkan nota... Bak kata orang patang pendekar, undur mengaku kalah.. jadi bila kat dewan nanti, apa nak jadi pun aku akan jawab sehinggalah titisan dakwat yang terakhir. Kata ayah aku, jawab peksa tu gunakanlah sepenuhnya masa. Apa yang menjadi kehairanan aku ialah dengan sesetengah member yang jawab peksa ni boleh aje keluar awal..Selambalam aje dia orang aku tengok. Sebagai langkah pertama  ingat nak baca buku, tapi bila dah buka laptop ni mulalah nak menaip sesuatu kat sini... Macam mana ni.. Kemudian bila nak mula baca... jadilah macam contoh ni.. STYDOOOOOOOOOOOOOOO lee ! Namun.. aku kena kuatkan juga semangat... Walau orang sedap diulik bantal yang gebu dan memintal mimpi yang indah......... AKU KENA STUDY... !

Wacha................!

Tiada ulasan: