11 Okt 2011

Gerai Burger Cikgu

Telah seminggu aku memulakan semula perniagaan yang dulu pernah aku jalankan. Alhamdulillah..aku dah ada pelanggan aku sendiri yang sentiasa menyokong pembukaan gerai ini. Gerai burger ini aku buka dari pukul 4.30 petang hinggalah pukul 10.00 malam kalau hari tak hujan. Harga yang ditawarkan semua lebih murah dan berpatutan walaupun barangan lain mengalami kenaikan. Contohnya ayam .. seekor ayam baru-baru ini aku beli pada hari Sabtu berharga RM 9.00 sekilo.. bila timbang harganya RM 20.60. Dekat Taman Setia Jasa pula harga ayam RM 9.50 sekilo. Namun begitu, setakat ini burger yang ditawarkan di gerai burger aku masih kompetetif dan berpatutan. Konsepnya berjual sambil beramal. Bagi aku kepuasan pelanggan diutamakan dan mereka kenyang apabila makan burger aku dengan nilai yang dikenakan.. Oleh itu marilah beli burger di Gerai Cikgu Burger di No.19, Taman Pulai Idaman, Temerloh.. Mari Jangan Tak Mari..



Diantara menu yang ada..

Tiada ulasan: