18 Jun 2009

Proton Ezora ,Grand Lavina atau Perodua MPV ?


Baru-baru ini terfikir juga buah bentuk membeli sebuah kenderaan yang agak selesa dengan jumlah ahli keluarga aku ni... Pergerakan aku sekeluarga mula dah tidak selesa.. Badan bebudak semakin hari semakin membesar.. Atas masalah yang wujud aku mula memikirkan untuk membuat pilihan diantara Proton Ezora, Grand Lavina dan juga MPV Perodua yang masih misteri .... Pilihan ini membuatkan aku ni benar-benar keliru.. Mana satu pilihan hati dan perasaan. Mana spesifikasi yang sesuai dengan aku ? Mana harga yang menarik di zaman kemelesetan ini ? Termenung juga memikirkannya. Aku dah cari jugak maklumat di internet tapi masih belum mencukupi. Bila tanya owner kenderaan tersebut semua kata kereta mereka best. Kalau tanya salesman lagilah...kenderaan yang mereka jual adalah yang terbaik... Confius betul ni... Bisa bikin kelapa pusing...

Tiada ulasan: