9 Okt 2009

Mistik..Percaya atau Tidak ?

Mistik dan menyeramkan.. Percaya atau tidak ? Bagi aku perkara ini perlu dipercayai kerana entiti lain ini memang wujud dalam alam ini. Aku mempunyai pengalaman tentang perkara ini. Diantara pengalaman yang tidak boleh aku lupakan ialah apabila kawan baik aku dimasuki oleh entiti ini dan berubah dari segi suara dan kebolehannya. Dia boleh bercakap dalam bahasa Jawa dan bersilat seperti seoarang yang amat mahir..siap boleh lompat terbang seperti dalam filem Kung fu .

Kini, perkara ini aku alami lagi... melibatkan murid-murid dari sebuah sekolah..Yang peliknya bila datang ke sekolah aku..member aku pulak yang kena.. Macam-macam cerita tentang entiti yang dah dekat setahun bermaharajalela ini.. Seram dan mistik.. Semoga Allah melindungi kita semua.

Wassalam.

Tiada ulasan: